De tijd van het jaar, ...

Oo wat ben ik blij dat ik nog eens te tijd gevonden heb om hier nog eens te iets te posten. 
Ik zag voordien mijn blog als een verzamelplaats van wat ik allemaal genaaid heb. 
Inspiratie opdoen bij een ander en misschien geraken anderen wel geïnspireerd door wat ze hier zien. 

Als ik kijk naar mijn laatste post is deze van juli!! Omg dat lijkt een eeuwigheid geleden. 
Er werd hier nie stil gezeten en mijn machine is alvast ook niet vast geroest. 
Alleen te tijd vinden om daar dan eens een mooie foto van te nemen en te schrijven. Die was er soms niet. 

Maar hé, ik maakte onlangs terug een tenu voor mijn 4 mannen omdat we in de familie met een paar feesten zitten. Dan mogen ze er ook wel goed uit zien. 

Ik maakte naar goede gewoonte en omdat ze die hier heel graag dragen 4 theo's van zonen09







En met de frissen dagen maakte ik voor de boys nog een rocco uit de laatste SYAS. 
Elk met hun opschrift. De oudste zoon mocht zelf kiezen tussen een paar. 
Een geslaagde! We hebben gisteren al een paar rare posities gezien. 
En nu waarschijnlijk ook als je de laatste foto goed wou bekijken ;) 

Ik probeer volgende week eens een foto te trekken zonder trui aan. Maar dat was er gisteren wat te fris voor . Die hebben jullie nog te goed. 

Hopelijk kunnen we hier snel een volgende post schrijven. 

Tot binnenkort! 
Groeten Fien 

Reacties

  1. Vier Theo's! Dat doe ik je niet na. Ik ben al content als ik er eentje afkrijg :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten