Norah's dresses test- Blogtour


Als er iets getest mag worden dan ben ik er met veel plezier  bij. 
Zeker wanneer dit eens een kleedje is. Hier wordt er heel veel voor mijn jongens genaaid. 
Het kon  niet beter vallen. 
Mijn metekindje was op vakantie, samen met haar naaimachine. Samen stofjes gaan kopen en ondertussen kon ze ook kiezen in wat voor stofje ik haar testkleedje kon maken. 
Als je er dan toch je tijd en werk in steekt kan je zowel een stofje gebruiken die ze dan ook graag ziet. 
Tussen de uitstappen en het koken door werd er dus ook wel wat genaaid. Elk aan onze naaimachine. 

Het was even doorwerken om het op tijd af te hebben voordat mijn logé terug naar huis ging. 

Het kleedje biedt veel verschillende mogelijkheden. De afwerking van de kraag kan je kiezen. Of een rug met of zonder plooien. Zoals je kan zien in de verschillende blogposts. 
Zowel voor tieners als voor volwassenen. 








Stof: mekey shop
patroon: Norah's Dress, lieveke en zus


Morgen kan je een nieuwe jurk zien op de blog van framalo! Neem zeker een kijkje. 


Vanaf vandaag te koop!
en met de code TOUR krijgt je bovendien
tijdelijk 5% korting op je ganse bestelling ;-)
BLOGTOUR 2017 februari 1 - 9 
Volg Lieveke en zus op social media 
   

Reacties

Een reactie posten