We gaan op reis en nemen mee ...

Ja de linnenzakken. Maar de eerste vliegreis met de kinderen. 
Dan moet er ook nog wat gerief mee op de vlieger. 

Zo een handige tas met een rits en ook wel een die wat tegen water kan. 
Want ter plaatse is dat dan wel handig om mee te nemen naar het zwembad. 

Ok, ik dook even in mijn patronenmap. 
Vorig jaar paste ik de Joan tas aan met een rits. Ik maakte hem toen ook eens voor mijn schoonmama om mee te nemen op reis. 
De keuze was snel gemaakt.

Ik deed de buitenstof in de wasmachine met hg waterdicht. 
Op de bodem van de tas streek ik aan de buitenkant lamifix. 
Na een paar uurtjes knippen en verstevigen konden we aan het grote werk beginnen. Een avondje door doen en ik had mijn tas. 
Deze kan gevuld worden om op reis te vertrekken. 




Ik paste het binnenzakje wat aan. 



Het laagje plastiek is bijna niet te zien op de stof. 



Op de buitenstof hangt een laag 640 en een laag 250. 
Op de binnenstof een laag 200. 


stof: mekey shop
patroon: joan tas elissane en fynn

Groetjes Fien

Reacties

  1. PRACHTIG !!!
    De start van de reis is met deze tas zeker al geslaagd !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, een super mooie tas is dit geworden! Ik vind het een erg mooi stofje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten