Swapperdeswap

Het was weer eens de moment. Op paasmaandag mochten we onze pakjes open maken.
Altijd spannend van wat er zou in zitten. 

Gaat altijd veel sneller met 3 paar helpende handen :) 

trrr wat zit er in? 





De familie kip, in het paasthema. 

Een mand voor op de naaikamer, een konijn en 3 automapjes. 



Iedereen blij!! 
 Dank u wel Tania voor de leuke swap! 
We zijn er allemaal heel blij mee! 


Ook zelf maakte ik een doos vol leuke spullen voor mijn swapje. 
Ik maakte voor eke zoon een zorgenvriendje en liet de cameo ook nog wat werken. 
Voor de mama stak ik er nog wat verwennerijen bij. 





Even de blog bijgewerkt. De komende weken zal er nog wat verder moeten gewerkt worden aan de geheime missie. Op 17 mei hebben we een groot feest en moet er nog van alles klaar gestoomd worden. 

Tot binnenkort! 


Reacties

  1. Mooi, je nieuw blogbanner!
    En ja, we zitten in hetzelfde schuitje ... Ik heb precies één dag minder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. veel succes nog met de voorbereidingen. Maar hoorde al dat jij nog een stap verder gaat dan mezelf ;)

      Verwijderen
  2. Oh, deze foto's had ik nog niet gezien. Je hebt wel 3 knappe kereltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn heel tevreden. Zijn nieuwe foto's die ik nog nergens gepost had.

      Verwijderen
  3. Oooh, wat een leuke swap pakketjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal toffe, leuke, mooie spulletjes!
    Die 'zorgenvriendjes' of 'knuffelvriendjes' lijken precies overal op te duiken, fijn toch, om zo'n zelfgemaakte knuffel te hebben,...!!!???

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten