Verlenging van het weekend

Er werd nog niet gestopt met naaien. Ik mocht doorrijden naar zee waar papa en de kindjes al reeds waren. Met al het naaigerief in de auto konden we 's avonds nog een beetje verder naaien. 

Ik moest dringen de Joan proberen maar met een rits. Had gelukkig het tassenboek 'mijn tas' meegenomen voor alle tips en tricks. 







We hadden gelukkig de zon aan zee dat we mooie foto's konden nemen. 
We maakten ook nog een paar Juliettes. Maar ben daar nu wel vergeten foto's van te nemen zeker. Ze zijn al bij de nieuwe eigenaars. 
Maar er was ook veel tijd voor de kindjes. We hebben een zalige week gehad aan zee. 



Mijn drie musketiers :) 

Bezoek van tante en nonkel met neefje Roel



Zo was de vakantie weer veel te snel voorbij!


patroon tas; Joan
stof; katoen, Daaidieka, leer van een vriendin


Reacties

  1. Knappe Joan! En met de rits erin helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zag er een zalige week uit met blije kindjes en een leuke tas als gevolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amaai, deze is prachtig!.
    Ik zou hem direct kopen mocht hij in de winkel liggen.
    toffe kleuren combinaties

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten