De laatste deadline


De 4de en laatste deadline werd maar half meer gehaald. Daar ik de laatste 2 dagen van het schooljaar (dus vlak voor onze reis) in de zetel lag met een angine en niet veel meer gedaan heeft dan slapen en pijnstillers nemen kwam er van een 2de PIM niets meer in huis. Hij lag wel al helemaal klaar geknipt. 

Maar de eerste was wel klaar en zat dus ook in de valies van de oudste zoon. 
Het stofje kocht ik de voorbije winter in het stoffenpaleis in Roesbrugge. Met in mijn hoofd om die zwempim eens uit te proberen. Want de PIM was nu het enige patroon die ik nog niet gebruikt had. Het stofje was niet 100% mijn gedacht maar had zoiets van het is maar om eens te testen. Zou nooit zo een zwembroek in de winkel kopen. 
Maar al bij al valt het heel goed mee en staat hij er wel mee. 



Lekker in de zon aan het zwembad. Pim mocht ook mee gaan zwemmen. 



Voetbal was er genoeg de laatste weken. Maar met de berichten van Mamasha, An en Eva ging dat snel en zat mijn 2de pim ook snel in elkaar. 

Bij de tweede versie al een betere afwerking en heb ik de tailleband bewust eens in de andere richting geknipt. 


Foto' met model komen er nog! 


Reacties