Tafeltent

In de leraarskamer wordt er veel gekakeld. Daar we met een jong lerarenkorps zitten komen de kindjes nog veel aan bod. Er werd gesproken van tafeltenten. En deze werden thuis wel eens opgezocht op internet. Maar niet goedkoop om aan te kopen. 
Ik zag dit wel zitten om dat eens te maken. Wachten op een stoffenspectakel om goedkoop aan stof te geraken. Want er kruipen toch heel wat meters stof in. Het is ook niet de bedoeling om al aan 100 euro stof te liggen. 
In maart bracht ik die mee van Kortrijk. Wat foto's trekken en doorsturen via facebook. Wat gaat het toch  gemakkelijk de dag van vandaag. Abel koos voor rood en blauw. 

Het werd een werk van lange adem. Er kwamen projecten tussen die dringend af moesten. Maar toen hed ik mijn zinnen erop gezet dat het zeker tegen eind mei af moest! Zo gezegd zo gedaan. Ik was zelfs een week vroeger klaar. De ramen kregen vorm in de naailes. Hier een daar wat raad en daad van de naaijuf en het eindresultaat mag gezien zijn. 

 De ramen en de deur kregen eerst vorm. 

De deur
Een afgewerkt raam
De planeten en de sterren werden op de zijkanten bevestigd. De sterren heb ik uitgesneden met mijn cameo. 


Al extratje flockte ik nog de namen van de kindjes boven de deur. 
De tent is volledig gevoerd. Aan de binnenkant geen stiksels te zien. 
De tent paste ook over onze tafel :). Gelukkige hebben die van mij het niet gezien. Maar mss komt er in de vakentie een versie voor over onze keukentafel. 





Veel plezier ermee Abel en Kamiel! Bedankt Liza dat ik deze mocht maken voor jullie! 


Volgen jullie me al? Niet vergeten he! Want bij 50 volgers komt er een leuke give away! 


Reacties