Creatieve afsluit van de week

Op dinsdag trok ik richting Gent. Daar werd ik verwacht bij An. 
We deden een vm tricot naaien. 
Het werd een t shirt voor onze kleinst aap in huis. Het apenstofje kwam dan goed van pas. 

Het ging vlot vooruit. Na een weekendje moeilijkere stuks naaien was het de tijd om iets simpels te maken. 
Ook de coverlock van An werd getest. Het is toch ook wel handig zo een machine :) 

Artuur was blij met zijn t shirt! Het is een patroon uit de laatste Ottobre. 




En terwijl we foto's aan het trekken waren deden we verder. 
Zoals beloofd de foto's van mijn tricot Theo met model. De mouwen komen nog wat lang. Maar dan heeft hij er nog lang deugd van.  :) 




En deze namiddag hed ik een cameo date. 
Evelyne B kwam deze namiddag langs met het nodige materiaal aan papier, flock en vinyl. Ze wou wel eens zien wat we allemaal kunnen met de cameo. Bij deze voor mij ook een namiddag om mijn cameo beter te leren kennen. 

Het eindresultaat mag gezien zijn! Ze zal deze avond nog een beetje puzzel en plakwerk hebben. 







Het dekseltje met de kleine stukjes die nog geplakt moeten worden. 




Reacties

  1. Amai je cameo heeft nogal werk gehad! Je kan hem ook niet meer missen zeker. hier ook hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten