Mamasha naaiwedstrijd


Het kwam als geroepen! 

Zonen 09 wedstrijd-met tekst NL

Toen ik op het einde van de vakantie de lange broeken test deed bij zoon 2 kwamen die allemaal te nipt. Er begon zoals ze zeggen 'water in de kelder te staan'. 
Hij had dus een groeischeut gekregen in de vakantie waar er alleen maar korte broeken gedragen werden. 
Na de pasbeurt lagen er maar 3 broeken meer in zijn kast. Gelukkig konden er enkele doorschuiven vanuit grote broer zijn kast. 

Maar het groene stofje bleef ook in de kast liggen. Deze had ik reeds samen met het olifanten stofje en de oranje paspel gekocht in de Soldeur.  

Nu hadden we een ultimatum om de broek af te krijgen. De eerste naailes werd alles mee gedaan. Zo was ik er nog zekerder van dat ze op tijd af ging zijn. 

De broek geraakte op tijd af. Maar het model wilde niet goed meewerken :) 



Bij de fotosessie liep kleine broer overal mee want hij wou ook op de foto. 


Grote broer had ook zijn Jacob broek aan, samen op de foto. 

Bij de oranje paspel hoorde een oranje label. 

Nee, ik wil niet meer op de foto! 
Jammer van de regen anders konden we buiten enkele foto's nemen. Bij deze hebben we onze plan moeten trekken binnen in huis. 

En nu maar hopen dat we eens een wedstrijd kunnen winnen. Als jullie kunnen stemmen laat ik het alvast weten! 



Reacties

  1. Mooi gedaan!
    Het olifantenhemdje is ook supertof!
    We zullen moeten uitkijken op straat, 'DE JACOB' zal overal opduiken, in Vlaanderen is een massaproductie begonnen... bij de wedstrijd kijk ik uit naar een fotoreportage van al die 'jacobbroeken'. SUCCES met de wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten