babybezoekjes

Een tijdje geleden stonden er verschillende babybezoekjes op het programma. Dus ging ik op zoek naar iets leuks en bruikbaars. Ik tekende verschillende ontwerpen en paste het aan tot ik het goed vond. 

Eerst werd er een fopspenenhouder gemaakt in de vorm van een uil. 


De bovenkant is in badstof en de onderkant is gewafeld katoen van bij daaidieka. 


Op de achterkant flockte ik de eerste letter van de naam. Deze was voor kleine Ruben. Kleine Daan kreeg er ook eentje met de D.

Ik had nog wat tijd om er nog iets bij te maken.
Maar er kwam nog heel wat teken werk bij. De kam snaps waren onderweg.
Niet is handiger dan een slab met een knoopje of velcro. Maar velcro kan na enkele wasbeurten toch wel minder goed gaan werken.

Ik nam verschillende slabben uit mijn schuif en nam het beste bij de verschillende er uit.
Ik wist al snel dat de sluiting niet in het midden van de nek moest zitten. Zo een op de zijkant. Dat is best wel handig. Na 3 kleine kinderen heb ik dat toch wel goed kunnen ondervinden.
Mijn proefkonijn testte het eerst eens uit. Maar hij wilde wel niet echt goed meewerken. Als hij voor Artuur al te groot rond de nek is dan zeker voor een pasgeboren baby ook.


Dus deden we er nog een gele kam snap bij. Zo gaan ze er nog langer kunnen van genieten.
Ook hier gebruikte ik badstof en aan de achterkant gewafeld katoen van bij daaidieka.

Samen vind ik het best wel een leuk cadeautje om te geven. En met veel liefde gemaakt voor de kleine spruit. Er zullen ze zeker nog volgen. 




Reacties