Staruur on a webshop

Hallo,

Het is reeds een lage tijd geleden dat ik hier nog eens een blogbericht schreef.
Ik viel niet stil met Staruur. We bleven verder naaien voor de kroost die ondertussen ook al weer wat ouder is. 

Tijdens de corona zette ik ook de grote stap. Het is iets waar ik al regelmatig aan dacht maar nooit de stap durfde zetten. Door verschillende zaken heb ik dan toch de stap genomen.
Ik ben met Staruur begonnen in bijberoep. Naaien op vraag naar de wensen van jullie. Eigen voorstellen, aan de hand van een geboortekaartje,...

Ik heb het mij nog geen seconde beklaagd.
Ik vind het super om mijn naaisels met jullie te kunnen delen en dat jullie er ook gelukkig van worden.

De kleine broertje van de blog is geboren: https://staruur.be/
Er staat al een basis online maar hoop in de toekomst dit stilletjes aan verder uit te breiden. 
Vind je iets niet, geef me gerust een seintje. Dan kunnen we samen verder kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Ik ga niet alleen met mijn naaimachine aan de slag. Ik maak ook bedrukkingen in flex/flock of vinyl.

Tot binnenkort?!

Groetjes Fien 




Reacties