Een vakantie naaidate

In augustus had ik een naaidate met Saskia
Zij maakte een tas en ik gaf de nodige uitleg. 

Ondertussen naaide ik nog een zomerse Wolf, stofjes lagen al lang te wachten want de jongste vroeg al een paar keer om zijn neushoorns. 
Voor de jongste maakte ik 122, zo kan hij er volgende zomer ook nog zeker in. 
En mijn oudste bijna 10-er draagt toch wel een 140. 
De 134 werd een maatje groter getekend en hij gaat perfect. 
Daar ze hier in bed altijd veel te warm hebben zullen ze die nog een tijdje kunnen dragen. 
Hebben we nog wat tijd om een winter versie te maken ;) 

Bedankt voor de gezellige dag en de top koks daar in huis! 





Patroon: wolf, Zonen09
Stof: Pieke Wieke


Groetjes Fien




Reacties

  1. Het was inderdaad een topdagje. We moeten het zeker nog eens over doen en dan zal ik weer eens heel mooi kijken naar mijn koks in huis! 🏡
    Ze slapen zeker als roosjes in hun mooie pyjama's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe stofkes! Vooral die neushoorn vind ik geweldig!

    En naaidates maken de hobby gewoonweg nóg leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zomer wolfjes, zo zalig! om nog maar te zwijgen van naaidates ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten