Een polo of 4.

Het laatste werkstuk of oefening van dit schooljaar was een polopad. 
Maar wat ben je later met zo een oefenlapje. 
Ik had al een stofje gelozen bij Pieke Wieke waar ik graag een t shirt (billie, zonen09) had uitgemaakt. Maar uiteindelijk werd het een polo voor mijn 4 mannen. 
Ik koos er een contrasterend stofje bij en ging aan het puzzelen. 
We maakten zelf de polopad en vertrokken van het theohemd van zonen09. 
Deze had ik allemaal liggen daar ik onlangs voor elk ook een hemd gemaakt had. 
Ook voor de MDH werd de eerste polo gemaakt. 
Hij draagt heel graag zijn hemd, dus dan komt de polo ook wel in orde. 












Allemaal hetzelfde stofje, maar toch allemaal anders. 


Patroon: theo, zonen09
Stof: Pieke Wieke, Bedankt voor het reddende stuk stof zodat ik er toch 4 kon maken! 

Reacties

  1. heel mooi! ik maakte ook net mijn eerste polo maar dan met iets te weinig uitleg, op naar meer oefening dus ;-) schoon stofje trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar zie! Hoe mooi is dat!!! Je doet het weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten