Toen was het de moment ...

In augustus werd hier nog flink genaaid. 
Het was een race tegen 1 september en andere dagen :) 

Tegen 1 september ja, een schooltas op vraag. Of ik het het zag zitten om nog een 
lego schooltas te maken? 
Maar natuurlijk! We zochten alle spullen bij elkaar en het naaien kon beginnen. 

Op tijd kon de schooltas afgegeven worden, het aftellen kon beginnen. 
Trots stapte hij op 1 sept naar het eerste leerjaar! 

image1.JPG

Maar op 1 september dan wil ik mijn kroost ook in een mooie outfit naar school sturen. 
De stofjes lagen al een hele zomer te wachten maar nu de deadline dichterbij kwam kwam de stress er ook aan. 
Gelukkig werd de theo van zonen09 hier al veel gemaakt, dus patronen heb ik maar uit te halen. De kleine aanpassingen voor de polo werden nog getekend en geknipt. 





Zo de start is gegeven en vandaag al terug de laatste dag van die septembermaand! 



Groetjes Fien

Reacties

  1. De tijd vliegt toch hè?! De kroost zag er in elk geval goed gekleed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Raar, de schooltas kan ik niet zien ... Maar die polo's vind ik supermooi! Misschien moet ik dat maar eens proberen als er een naaiweekend van komt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie ook geen boekentas! Polo's wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Netjes. Mooie combinatie met dat rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie polo's! Ik ben zo fan van dat patroon! Maar de boekentas zie ik ook niet...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten