Het afsluiten van een mooi jaar.

Eind juni wordt er van heel wat afscheid genomen. De maand juni stond dan in teken van afscheidscadeautjes maken. 
Eerst en vooral nemen de kids afscheid van hun juf die er een heel schooljaar samen mee gewerkt hebben. 

Afbeeldingsresultaat voor school teacher quote

 We gingen aan de slag met onze rol 100 m katoentouw. 
Er werden verschillende mandjes gemaakt die ze later eventueel op hun bureau kunnen plaatsten met balpennen. Maar deze werden eerst gevuld met chocoTOFF! 

Voor de juffen van Stan en Jarne als klein extraatje bij het klascadeau. 


Op vraag werd er een groter mandje gemaakt voor de juf van Roel. 
Deze werd afgewerkt met zwart en gouddraad. 

Dan heb ik ook nog mijn kleuter, einde 2 de kleuter. Gelukkig nog een jaartje een kleuter. Ze komen veel snel groot. 
Deze 2 juffen kregen een tas. 
Jammer genoeg heb ik vergeten om er mooie foto's van te nemen. 

De 10-er tas van Jace-did-it met langere hengsels.
Onderaan gebruikte ik een stukje nepleer. 
 


Ook bij mij in de klas moest ik afscheid nemen van 3 leerlingen. 
Doet toch altijd raar om ze te laten gaan want sommige leerlingen zitten al 5-6 jaar bij mij in de klas. 
Voor de meisjes werd het een Augustine uit 'mijn tas'
en voor mijn stoere jongen de toilettas van Eva Maria maar vergroot. 

Veel succes met de overstap! Jullie zijn er klaar voor!



Zo werd het schooljaar afgesloten. 

Groetjes Fien

Reacties

  1. Amai, dat is een hele tijd samen met de leerlingen, hoe tof dat ze zoiets krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai wat een lieve juf ben jij! En wat een lieve mama. Ik kwam dit jaar zo ver niet. Vind ik jammer zeker nu ik al die leuke dingen zie.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten