Blogtour: Eryn's Dress

An van Lieveke en zus tekende een eigen patroon. Maar voor deze op de markt kan komen is er heel wat test werk. 
Ik was een van de gelukkigen die het patroon en alles er rond mocht testen. 

Ja , een kleedje, dat wordt hier niet zoveel genaaid. In eerste optie ging het een kleedje zijn voor mijn metekindje. Maar ik vergeet wel eens hoe snel ze allemaal groeien. 

Ik ging op zoek naar een nieuw pasmodel. 
Dat was niet moeilijk want het was in de leeftijd van mijn oudste zoon. Ik kon een meisje uit zijn klas heel gelukkig maken. 

De elastiek op de rug werd iets meer aangespannen en de lengte werd ook wat korter genomen. 
Het is een kleedje zonder tits en zit super snel in elkaar! Ik maakte er direct een paar moest ik zelf een dochter hebben. 













Stof: soft cactus


Eryn's dresses Garden Party Dress Digitaal patroon Lieveke en zus




Deze dames maakten het kleedje ook, neem zeker eens een kijkje: 





Het patroon werd op 31/03/2016 officieel gelanceerd en is te koop voor 6,10 EUR via de website www.lievekeenzus.com 

Reacties

Een reactie posten