Een super tijd

Ja de krokusvakantie, ondertussen al weer een weekje school achter de rug. 
Maar van die vakantie heb ik dubbel hard genoten. 
Het eerste weekend trok ik met 6 topwijven naar Lampernisse. Een pracht van een locatie waar we alles hebben wat we moeten hebben! Vooral ruimte. 

Tegen de aankomst van de laatste drie zorgen Nathalie, Evi en mezelf
 voor een aangepaste tekst op het oude schoolbord. 


Er werd heel wat gelachen maar ook veel genaaid! 



Tegen de zondagavond hadden we al een goed gevuld rek. 
Dan moesten we al afscheid nemen van 2 topwijven. 






Op maandag nam ik samen met  Sofie van Spurrewubsie afscheid van nog 2 topwijven. 
Wij naaiden er nog een top verlengstuk aan. 
's Avonds kwamen de mannen met de kids. Die laatste bleven bij ons achter. 
Zo hadden de mannen ook eens de tijd van hun leven alleen en in alle rust eens thuis zijn. 

Sofie en ik hadden vooraf goed nagedacht over de kamers. We legden lang slapers en vroege vogels samen. 
De vroege vogels konden opstaan zonder de andere wakker te maken. Dank u lieve schatjes jullie hebben dat heel goed gedaan! 

We maakten overdag eerst tijd voor de kids. We gingen samen zwemmen, naar een indoor speelplein en trokken ook eens naar de zee. 

Terwijl de kindjes spelen deden wij ook ons werk. 






En ' s avonds wanneer kids speelden trokken wij richting naaimachines. 
Dit rolde na een hele week van onder mijn machine. 











Het was voor groot en klein een top week! 
Dikke merci allemaal! 

Groetjes Fien!


Reacties

  1. Een dikke merci Fien voor alles! Je hebt topcreaties gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een perfecte weekinvulling voor ieder van jullie! Leuk, je sweaters met vogels, ik heb het stofje hier ook liggen, moet er ook eens iets uit maken! En de papegaaitjes zijn super voor een hemdje, alleen mijn lapje is er veel te klein voor, hoogstens nog een pennenzak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zag er topweek uit. Jij geeft nogal gas op die pedaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het leek mij super leuk en gezellig! Goed doorgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een productiviteit! Mooie collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, een hele wéék naaien? Wat geweldig! En wat een resultaten! Zalig :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten