HET kledingstuk dat niet mag ontbreken in je kast

Overal zag ik hem verschijnen. 
Moet zeggen mijn oog viel er ook wel meteen op toen ik de LMV doorbladerde. 
Het patroon werd snel getekend. Werd hier en daar wat aangepast. 
Maar de patroondelen bleven een tijdje op de stof gespeld zitten. 

Na het naaien voor de zonen was het tijd om iets te naaien voor mezelf. 

Op de naaiavond bij Larlotte werd deze eindelijk uitgeknipt. Het in elkaar steken ging vlot. 
Moet zeggen in een avond zat het bijna in elkaar. 

De dag nadien kon de foto's al getrokken worden. 
Bij een bekende muur in blogland ;) De "shoot" muur. 






Het is een zalig model om te dragen! We gaan alvast opzoek naar een volgend passend stofje. 


Groetjes Fien


Patroon: lora jurk LMV
stof: froy en dind


Reacties

  1. Staat je echt goed! Een reeks zit er aan te komen ;-)
    Ik dacht geen jurkjes te maken deze winter, maar nu zit mijn hoofd alweer vol met jurkjes die ik wil wil wil ... Dit zou er ook nog wel eentje kunnen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Laat dat bandwerk maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja die muur maakt het af hé ;) Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai, zo mooi...ik moet mij er echt eens aan zetten want alle Lora's die ik zie zijn prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ik moet de mijne dringend eens fotograferen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig... sofie weet hoe ze h moet doen :)
    Op één avond, sjiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze jurk staat je goed!
    Sportief en toch chique met je hakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja staat u heel goe en lijkt me leuk om te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toeval: ik kocht dit stofje in de solden met een Lora in gedachten! Prachtig! Helaasis er iets mis met de mouwkop en zou ik bij mijn vlg Lora iets moeten aanpassen, maar geen idee hoe ik dat moet doen....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten