Post 9: workshoppen en uitslag give away 4

De voorbije dinsdag deden we nog eens een workshop. 
Het was er eentje dat ik al lang eens had willen doen en nu zeker nu ik een doel voor ogen had. 
We hadden nood aan een nieuwe lamp voor op de piano. 
Ja eind vorig jaar hebben we onze beneden laten opdoen. Op de laatste kleine details na is het heel gezellig geworden. 
Ik had het nu in mijn hoofd om gebruik te maken van het papier van Orla Kiely die in ons toilet hangt. Daar moet nu toch wel een stofje van te vinden zijn? Niet? 
Manlief ging op zoek op het net en heeft dit gevonden. 

Gaat de tekening nu niet te groot zijn? Inge zei laten we het proberen, er is snel een tweede gemaakt moest het niet mooi zijn. 

Ja bij die snel heb ik toch wel mijn vraagtekens. Er werd heel wat voorbereidend werk gedaan. Maar de resultaten mogen gezien zijn. 








We hebben nog stof genoeg over om twee kussenhoezen te maken voor in de zetel. 

Workshop gegeven door Lolalilie! 


Uitslag give away 4: 



Nummer 4 kwam uit de computer bij de random :

trrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Fien, ik sta daar echt van te kijken, 3 boekentassen!! En dan nog een turnzak. Ik durf amper te bekennen dat wij gewoon naar den Decathlon getrokken zijn en we dus de kans lopen dat er 5 met hetzelfde zakje rondlopen!
En ja, ik zou heel graag een lego-tasje winnen. Niet moeilijk, de zoon van 10 zie ik nog jaren met de lego aan de slag (zoals hij daar nu uren en uren mee bezig is)! Fingers crossed!
Goeie start ook, Fien!

Proficiat!!
Veel plezier ermee!

Graag een mailtje met je gegevens naar fiendebeurme@gmail.com. 
Of ik geef het straks mee met Kathleen? 


Dit was een hele reeks met alles creaties van de voorbije vakantie. 
Hoewel ik zaterdag nog eentje op de valreep afwerkte komt deze er als de foto's er zijn. 
En misschien koppel ik daar nog een laatste give away aan! 


Vele groetjes Fien




Reacties

  1. Joepie! Gewonnen. Dat maakt mijnen eerste september nu eens leuk zeg! En ja, Kathleen zal wel voor postbode willen spelen ;)
    Merci, ik weet zeker dat Matteo super content zal zijn!
    Het stofje voor je lampenkap is heel mooi, ik zie al zo hele mooie kussens voor me.
    Fijn schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lampekap. Allemaal mooie kappen. Ik moet ook eens zo'n workshop volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten