Post 7; Lego in het land en uitslag give away 3

Zoals jullie al konden lezen werd er in de vakantie druk genaaid. 
We hebben nog een paar posts te gaan. 
Nu een weekje voor het nieuwe schooljaar komt het tijd om te bloggen over al dat nieuw schoolgerief. 
Hier en daar konden jullie al een glimp opvangen. 

Zoon 1 kreeg een nieuwe schooltas en zwemzak. In september gaat hij naar de zwemclub en kan dan wel een grotere tas gebruiken. 


Ja toch na een jaar een nieuwe schooltas, want mama vorig jaar had je zo geen leuke legostof! 
En de schouderriemen beginnen uit te scheuren. Nu hebben we dat op deze plaatsten extra verstevigd. 







 De zwemzak werd genaaid tegen dat hij terug kwam van kamp. 
Deze werd als eens uitgetest bij de zwembeurt in het Bosrijk bij de Efteling. 
Hij werd getest en goedgekeurd! 






Uitslag give away 3: 


Ik telde alle reacties samen, 16 en vroeg mijn man 2 nummers te zeggen. 
Nr 7 en 12 kwamen uit de bus. dit zijn :

trrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ik ding mee omdat 1 van mijn gangstertjes, waar je nota bene meter van bent, waarschijnlijk beeldig zou staan in een creatie ermee. De kleinste bengel onwaarschijnlijk nog beeldiger in combinatie met zijn charmes. 
En Pakket 2 is voor Danine25 augustus 2015 14:11
Is heel ooi! Ik durf het echt niet aan om een springpak te maken voor mezelf... Maar durf het wel aan om een kansje te wagen voor de stofjes ;-)


Proficiat!!
Veel plezier ermee!

Graag een mailtje met je gegevens naar fiendebeurme@gmail.com. 


Zaterdag komt een nieuwe post met nieuwe give away! 

Vele groetjes Fien





Patroon boekentas: grote schoolas Polka Dot
stoffen: effen kleuren: rood, blauw, geel: Maddeline de Stoffenmadam  en tasbenodigdheden
              groene canvas: Trifolium Wervik
              lego stof: Stoffieke

Patroon zwemtas: Mijn Tas, Wiske
stoffen:  effen rood:  Maddeline de Stoffenmadam  
              lego stof: Stoffieke
              zwart met witte bollen: ikea tafelzeil



Reacties

Een reactie posten