Moederdag met een theo

Ik wens al mijn lezende mama's een fijne moederdag. 
Ik werd deze morgen verrast met leuke knutselwerkjes en een fijn ontbijt. 

Maar deze week was ook nog een ander moederdagcadeau toegekomen. Een nieuwe camera om al te moois nog mooier in beeld te krijgen voor later. 
Hier zien jullie alvast een paar van mijn huismodellen die voor de camera wilden poseren. 






Laatst had ik nog eens een theo van Zonen09 gemaakt. Nu niet voor de communie. Want volgende week komen die. Volgende week is het de grote dag. 
De laatste zoon werd er een in tricot. Een vergeten stukje stof uit de stoffenkast.

Samen met Sofie gingen we samen van start met onze theo. Die van haar kon je al zien op haar blog 

Er werd sruk genaaid en op tijd los gemaakt, dan kwamen tot de vaststelling dat het toch niet helemaal correct was. Werd bij mij een nieuwe kraag en staanders geknipt. Dan konden we de mouwen erin steken en overlocken. Maar daar liep het weer fout. Mes in de mouw!! Gelukkig kreeg ik uit mijn restje stof nog een nieuwe mouw! 



Maar eind goed al goed! De theo geraakt af en het resultaat mag er zijn. Vind ik toch en de zoon deed hem met plezier aan. 

Daar gingen we met de nieuwe camera naar buiten. 











Ja en die jongste spruit is er graag bij als er foto's genomen worden. 


patroon: theo, zonen09
stof: uit mijn kast ik denk dat die nog van bij daaidieka kwam. 



Reacties

  1. Leuk om zo samen te naaien met een vriendin!
    Het is een mooi hemdje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten