We gingen nog eens swappen

Ja het was kort op elkaar. 
De ene swap was nog maar gedaan en de volgende kwam er al aan. Ondertussen nog een geboorte van een vrolijke tweeling waar ik ook iets kleins voor mocht maken. 



Vandaag was het de date. Het was een swap met een afspraak. 
We waren met drie uit de streek. We spraken af in het indoorspeelplein in Roeselare zo konden de kindjes zich uitleven en konden wij wat kletsen. 
De kindjes zagen het in ieder geval wel zitten! 

Maar deze morgen was er minder leuk nieuws. Er zou een van ons drie er niet bij zijn, ziek in de zetel. Natuurlijk mijn greetje, maar niet getreurd. Onderweg stopten we bij haar huis en gaf ik het pakje af. 





 Daarna reden we door naar de plaats van afspraak. Daar zat Renilde al te wachten. De kindjes waren ook wel benieuwd.



Ik kreeg dit mooi verpakt doosje in mijn handen. Was heel benieuwd naar wat er in zat.
Had al gehoord dat Renilde zelf juweeltjes maakt. Dus was ik wel benieuwd. 


 Mooie ring en oorringen


De kindjes vonden het ook een geslaagde namiddag! 

We zullen nog eens opnieuw samen komen zodat iedereen erbij is. 
Renilde wacht nog vol spanning op haar swapje :) 




Reacties