Secret santa swap

Het was weer zover, Tijd om te swappen. 
Al een tijdje geleden gaf ik me op om mee te doen aan e geheime swap om met kerst een extra cadeautje te mogen open doen. 
Deze keer had ik een swapje uit ons buurland. We stuurden het op via Kiala. In 3 dagen tijd was het al op de bestemde locatie! Van snelheid gesproken. Als je binnen België iets verstuurd met Kiala duurt het soms langer. 

Er werd rekening gehouden met verschillende tips en verlangens. Het werd een half genaaid - gekocht cadeau. Ik hoop in ieder geval dat mijn swapje er tevreden mee is. Dat het was sfeer kan brengen in deze donkere dagen. 
Het is alvast met veel plezier gemaakt. 


Er werd aan de kleine dochter gedacht. Een pamperzakje voor pamper en vochtige doekjes. Kleine kindjes hebben ook wel regelmatig een snot neus en met dit kleine geschenkje kan je klassevol een pakje zakdoekjes overal mee naar toe nemen. . 


Op het pamperzakje werd de naam van de dochter geflockt. 

Klaar om te verzenden :) ik mocht nog enkele weken bij mijn swapje onder de kerstboom liggen. 

Een swapje opsturen wil ook zeggen dat ik zelf ook eentje mag ontvangen. 
Het werd niet opgestuurd maar het werd op een maandagnamiddag afgeleverd aan de deur. Het lag op de kast toen ik thuis kwam van school. Zo spannend!! 
Het ligt te wachten tussen de andere pakjes onder de boom. 

Mijn geheim pakje :) 


Spannend de tijd was aangebroken om mijn pakje open te maken. Wauw wat mooi zeg. Ze hebben al op de tafel gestaan toen we bezoek hadden.

Hartelijk dank aan mijn swapje! 

Reacties