Nog een nieuwe jurk in de city

Ik moet dringend een paar zaken posten. Er i hier al heel wat gemaakt geweest maar kreeg ze door de werken hier thuis niet op de foto. 
Nu alles voorbij en alles bijna zijn plaatst terug gevonden heeft komt er terug wat vrije tijd. 
Eerst komen jullie aan de beurt. 

14 dagen geleden had ik op het einde van de les mijn stof geknipt en tegen dat ik de week nadien terug naar de les ging had ik het al aan :) 
Het was met een gekend patroon. De city jurk werd nog eens boven gehaald. 
Maar er werden aanpassingen aan gedaan zodat het een herfst/winter versie is. De mouwen werden verlengd naar 3/4 en er werd een kraag aangezet. 
Ik nam de maat van een kraag van een t shirt die ik laatste gekocht had. 





Nu de bruine laarzen eronder en we kunnen er tegen. 


stof: tricot, stoffenspektakel
patroon: city jurk LMV. 

Reacties