De eerste schoolweek.

Op maandag 1 september trokken mijn 3 zonen met een theo aan naar school. 
Ik had er gelukkig al 1 gemaakt in maart. en die past nog perfect. 
Tijdens het voorbije naaiweekend begon ik aan de theo voor onze kleinste spruit. Dan had ik nog een week om voor de oudste een nieuwe theo te maken zodat het rijtje compleet was. 

Het werden er 3 in tricot van froy en dind. Met de uitgebreide handleiding van zonen09 gaan ze vlot vooruit. Wat bij mijn test versie minder goed ging gaat nu vlot. De kragen pak ik aan zonder probleem. 





















 Het waren niet alleen nieuwe theo's, maar ook de nieuwe schooltassen mochten maandag mee. 








 Het was een boeiende week. Waar mijn 6 jarige al reeds 2 woordjes leerde lezen 'ik ' en 'maan'. En mijn 2 kleuters waren versleten tegen dat het vrijdagavond was. 

Het startsein is gegeven, klaar voor een nieuw schooljaar vol uitdagingen. 

Reacties

  1. Wat een schatjes! Perfect gepakt en gezakt om het schooljaar in te zetten! Een fijn schooljaar voor de mannen (en voor jou ook natuurlijk).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een krak, Fien! Stralende zonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé mijn dochter leerde net dezelfde woordjes - mooie theo's en boekentassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal klaar voor de nieuwe start, ze zien er helemaal top uit. En wat heb jij hard gewerkt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zie ze stralen in mama's nieuwe maaksel. Je kan er wat van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De jongens mogen hééééééél tevreden zijn met zo'n creatieve mama !!!
    Zij moeten hun boekentassen op school waarschijnlijk nooit zoeken tussen de andere, ze springen zo in het oog, PRACHTIG.
    De blauwe Theo met rode paspel vind ik de super... heb een zwak voor rood en blauw...!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten