Einde schooljaar

Er werd hier de voorbije weken druk genaaid. Ook al wordt er samen gelegd met de hele klas voor een cadeau van de twee oudste kon ik het niet laten om er toch 5 te maken. 
Misschien geen hele grote geschenkjes dit jaar maar de jongste spruit gaat dan ook nog maar een maand naar school. 
Toch wil ik alle juffen bedanken voor het de voorbije maanden en maand. 
De oudste is bezig met zijn laatste week in het kleuter. 4 jaar was hij peuter/ kleuter. 4 jaar kreeg hij van dezelfde juf turnen. Dus kunnen we ze na 4 jaar ook niet vergeten en  Artuur heeft 2 juffen. 
Er werden er dus 5 clutches gemaakt van elisanna. 
We waren nog in de ban van de geschenkjes van de creche. 
Bij ieder zakje hoort ook een bijpassend kaartje. 







Voor de juf van Stan en Jarne

M&M
Mijn mega- juf
Geel is voor uw vrolijkheid waarmee, u een lach op mijn gezicht tovert.
Rood is voor uw liefde voor alle kinderen waarmee u ook mijn hart heeft veroverd.
Oranje is voor uw warmte en zorgzaamheid.
Blauw is voor uw geduld en eerlijkheid.
Bruin is voor alle dingen die u leerde aan mij, zoals samen spelen, de letters, knippen, zingen en tellen met erbij.
Groen is voor uw energie en vertrouwen die u me elke dag geeft.
U bent de allerliefste M&M, u heeft alles wat een kind nodig heeft.

Bedankt voor het fijne schooljaar!
Dikke kus

Een paar rolletjes washi tape voor de creatievelingen. 





Bedankt voor het fijne schooljaar! De kindjes kwamen telkens graag naar de klas. 
Bedankt Juf Anja, juf Hermien, juf Sofie, juf An en juf Sharon!

Reacties

Een reactie posten