In pink and red

Vorige jaar kocht ik op de laatste knip nog een stofje bij op het stoffenspektakel. 
Zoals wel eens meer gebeurd dat we een zelfde stofje mee hebben zag ik hier iets heel moois met hetzelfde stofje. 
Er werd lang gedacht dat ik er ook een kleedje uit zou maken. 
Na veel draaien en stofje bekeken te hebben is het een klokrok geworden van M zaza. 
Heb hem wel gevoerd zo valt hij toch wat mooier door. 
Zo werd er na al het naaien voor de kids en cadeautjes ook nog iets voor mezelf gemaakt. 







Reacties

  1. Grappig, zoveel rollen op het stoffenspektakel, maar wel hetzelfde mee!
    Het stofje wordt trouwens ook soepeler na enkele keren wassen!
    Mooi om nu nog bij hopelijk enkele mooie zomerse weken te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zomer deed ik de test: een katoenen A-lijntje voeren met een fijn wit katoentje,... zeer geslaagd in deze warme zomer, heerlijk fris om dragen!
    Bij mijn cursisten zie ik wel vaker dezelfde stofjes terugkeren na het stoffenspektakel, of ook vaak een gelijke print in een ander kleurtje!
    Mooi rokje, laat die zomer nog maar even duren!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten