juffencadeau's

Het einde van het schooljaar staat voor de deur. Dan mogen de juffen wel eens in de bloemetjes gezet worden voor hun harde werk van het voorbije schooljaar. 
2 weken geleden gingen we van start met de cadeautjes. Na wat bloggen lezen en zoeken heb ik beslist om de SyriĆ« 1212 tas te maken. 

We hebben hier al twee schoolgaande kleuters. Dus werd de tas in het dubbel gemaakt. 
Even in de stoffenberg zoeken en kijken wat we kunnen gebruiken. Al snel kwam ik er uit wat ik ging gebruiken. 

Met de handige handleiding helemaal niet moeilijk om te maken. 
Het resultaat mag gezien zijn. 

Ooo nee, geen foto's te bespeuren op mijn computer. Dacht dat ik deze getrokken had!!!!
Jullie zullen het dus moeten doen met de ene foto die ik gelukkig getrokken heb met mijn telefoon. 




Na de krokusvakantie werd het eerste kleuter en peuter opgesplitst. 
De juf die bij de peutertjes bleef mochten we ook niet vergeten. 
Daar werd een ritstasje voor gemaakt. 

Ik was maandag bezig met een poging voor een nieuwe pennenzak. Maar mislukt. De onderkant van het tasje werd de basis. 
Ik deed er een rits in met behulp van de omschrijvingen in 'zo geknipt'. 



Het resultaat mag gezien zijn. Moet zeggen dat ik er ook wel voor te vinden ben. Er zullen er zeker nog volgen. 

De cadeautjes werden deze morgen allemaal goed gekeurd door de juffen en de stralende ogen van de kindjes verklapten ook veel. 
Het is allemaal met veel plezier gemaakt.  

Reacties