na alle cadeau's ook iets voor mezelf

De draagtas zou me ook niet misstaan. 
Zag het al helemaal voor mij, gevuld met een handdoek en een fles water. Klaar om te gaan sporten. Of mee naar school met de boterhammen erin en geen plastiek zak meer van een winkel. Maar een zelf gemaakte tas. 

Alleen zou ik de draaglinten wat langer maken zodat ik ze op de schouder kan dragen. 


Aan de binnenkant heb ik ook nog een zakje voorzien. Daar kan je gemakkelijk de autosleutels in kwijt zonder heel de zal ondersteboven te keren. 


Voorzien van een paspel die er toch wat uitspringt. Grijs of wit was te gewoon. 



Dinsdag zal die voor het eerst in gebruik genomen worden! 

Een volgend tasje is ook bijna klaar. De naam moet er nog op komen. Deze is wat verkleind voor een 4 jarige. Foto's volgen wanneer ze helemaal af is. 

Reacties

  1. Prachtige stof !
    Met een extra stiksel binnenin, weer net dat ietsje meer,...
    Je collega's zullen kijken met jaloerse blikken !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten